دست نوشته های یک برنامه نویس

دست نوشته های یک برنامه نویس

دست نوشته های یک برنامه نویس

دست نوشته های یک برنامه نویس

  • ۰
  • ۰

نقدی بر کتاب تحلیلی بر entity framework core2

کتاب تحلیلی بر entity framework core2 نوشته محمد قربانی یکی از کتابهای کاربردی است که در زمینه برنامه نویسی نوشته شده. من قبلا کتابی با عنوان اصول پایه ای asp.net core  در یک پروژه عملی رو از اقای محمد قربانی خونده بودم .نوع نکارش متون بسیار تخصصی و خوب انتخاب شده مثالهای زده شده توی کتاب به صورت سلسله مراتب بالا رفته و باید دقیقا از اول کتاب رو به دقت بخونید تا بتونید در آخر هر فصل نتیجه گیری هایی که باید رو بگیرید . 
من بخش دورم کتاب که مربوط به authentication ها بود رو زیاد نتونستم متوجه بشم ایمیل زدم به نویسنده محترم کتاب و از ایشون دلیلش رو ئرسیدم . در جواب فقط این رو شنیدم که بخش اول رو به دقت بخونید و چون بخش اول رو من اصلا نخونده بودم نمی تونستم نتیجه گیری خوبی از بخش دوم داشته باشم . 
علی هذا خوندن کتاب های آقای محمد قربانی رو به همه ی برنامه نویسان محترم توصیه میکنم . 
امید وارم که شاهد موفقیت های روز افزون برنامه نویسان ایرانی باشیم . 


کتاب تحلیلی بر entity framework core 2
  • ۹۸/۰۵/۰۶
  • برنامه نویس ازشد

نقدی بر کتاب تحلیلی بر entity framework core2

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی